NODARBĪBAS

 

 

 

 Bildes apraksts nav pieejams.

 

 

 

 


NODARBĪBU APRAKSTI


JAUNUMS!!! 

Nāc un izmēģini !!!

   HIIT – (high intensity interval training), jeb augstas intensitātes

intervālais treniņš, kas apvieno īsus augtas un zemas intensitātes

treniņus, ietverot kardio un spēka vingrinājumus.Visnozīmīgākais

treniņa laikā ir sirds –asinsvadu sistēmas izturība, elpceļu

veselības un imunitātes uzlabošana,vielmaiņas darbības un

metabolisma aktivizēšana ,īsā laika periodā. Lai sekotu treniņa

efektivitātei ieteicams izmantot personīgo pulsometru.Nodarbība

ieteicama vidēji un labi trenētiem apmeklētājiem.



JOGA - nodarbības laikā tiek veikti elpošanas vingrinājumi, kas nomierina prātu un stiprina nervu sistēmu. Tiek apgūtas asanas - dažādas jogas pozas, kas tiek pildītas secībā, lai uzlabotu asins plūsmu. Katra jogas poza stiprina noteiktu muskuļu grupu, īpaši dziļo muskulatūru. Jogas asanas attīsta lokanību, tonizē ķermeni, aktivizē un atjauno enerģisko centru darbību. Visa procesa laikā mēs mācāmies būt šeit un tagad, apgūstam meditāciju un ķermeņa relaksācijas vingrinājumus, tas palīdz atbrīvoties no ikdienas stresa, iegūt sirds mieru un paļaušanos, kā arī iemīlēt sevi...

Joga ir ķermeņa un prāta apvienošana, dvēseles attīstība un sevis iepazīšanas process. 

                                                       

VESELA MUGURA - nodarbība visa vecuma cilvēkiem no skolēna līdz sirmam vecumam, visiem kam mazkustīgs dzīves veids, īpaši sēdoša darba darītājiem. Nodarbībās tiek pielietots efektīvākais vingrinājumu komplekss, kas attīsta lokanību, uzlabo stāju, nostiprina dziļo muskulatūru, stabilizē mugurkaulu, mazina saspringumu, sāpesn un  kustību ierobežojumus uzlabo vispārējo pašsajūtu, vairo enerģiju.

 

PILATES - vingrošanas sistēma, kas balstās uz ķermeņa spēka centra attīstīšanu un vispārēju ķermeņa simetrisku veidošanu. Nodarbības īpašas ar to, ka, izpildot katru vingrinājumu, cilvēks mācās izprast un izjust, kas notiek viņa organismā. Vingrinājumi palīdz atbrīvoties no sasprindzinājuma, uzlabo stāju, vienlaicīgi trenējot visas muskuļu grupas, uzlabo koncentrēšanās spējas. Nodarbība paredzēta ar un bez iepriekšējas sagatavotības.

 

 

FUNKCIONĀLAIS TRENIŅŠ - Funkcionālajā treniņā īpašs uzsvars tiek vērsts uz ķermeņa dziļās muskulatūras stiprināšanu, un ķermenis tajā tiek sagatavots dažādām ikdienas darbībām. Funkcionālais treniņš ir iespēja izkustēties, uzlabot pašsajūtu un pašapziņu, tas ļauj saglabāt un palielināt muskuļu spēku un masu, veidojot proporcionālu augumu. Attīsta līdzsvaru, koordināciju, lokanību, pasargā mugurkaulu no sāpēm un locītavas no traumām. Treniņā izmantojam dažādus rīkus (bumbas, hanteles, atsvarus, nūjas.)


 

  STEP+ABL-vidēji augstas intensitātes treniņš, kurā ir apvienota gan spēka,gan kardio slodze ,izmantojot stepa soliņu.Vispārēji tiek nodarbinātas visas muskuļu grupas un organisma funkcionālās sistēmas. ABL treniņš sastāv no pastiprinātas gurnu,sēžas,kāju un vēdera preses stiprināšanas, kad tiek izpildīts konkrēts vingrinājums, vai vingrojumu kombinācija.Nodarbības laikā tiek veicināta sirds un asinsvadu sistēmas stiprināšana, kas aktivizē vielmaiņu, un tai pat laikā, stiprina, uzlabo un tonizē visu ķermeņa muskulatūru.

 



GONGU MEDITĀCIJA tas ir laiks sev.

Klausoties  Gongu skaņās, var atpūsties no ikdienas steigas un uzkrāt jaunus spēkus.

Gongu skaņas rada harmonisku enerģijas plūsmu, kura sakārto domas, nomierina prātu, atbrīvo no visa liekā.

Šāds process māca  dzīvot mierīgi, atjauno fizisko un emocionālo stāvokli, rada dzīves prieku un uzticēšanos savai dzīvei .

Līdzi vēlams ņemt savu plediņu, spilventiņu un vilnas zeķes.